Blog

Obchodné podmienky


Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti NOEZON, s.r.o., so sídlom Partizánska 2850, 085 01 Bardejov, IČO: 46 380 752, DIČ: 2023348514, IČ DPH: SK2023348514 ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka číslo: 24987/P (ďalej len „noezon.sk“), a našich zákazníkov, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou noezon.sk ako predávajúcim a zákazníkom ako kupujúcim prostredníctvom internetu a predmetom ktorých je kúpa a predaj tovaru cez internetový obchod umiestnený na stránke www.noezon.sk.

Objednávka a uzavretie zmluvy

Vybratím tovaru a jeho vložením do nákupného košíka si zvolíte želaný tovar. Ak sa rozhodnete nákup dokončiť, v košíku vyberiete spôsob dopravy a platby, pristúpite k objednávke, kde vyplníte pripravený formulár. Po vyplnení údajov a odoslaní objednávky (potvrdením funkcie “Záväzne objednať”) bez zbytočného odkladu obdržíte email a tiež SMS správu so správou o prijatí Vašej objednávky. Doručením tohto potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky (akceptácia objednávky), ktorý obsahuje všetky potrebné informácie o objednávke, dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy. V prípade, ak nebudeme môcť Vašu objednávku z nejakého dôvodu vybaviť, určite Vás budeme bezodkladne kontaktovať telefonicky, alebo emailom. Súhrnné fotografie tovarov (hlavne sád) môžu byť fotografiami typických predstaviteľov zostavy a predávaného sortimentu, preto si konkrétne zloženie sady skontrolujte v popise a záložke "sada obsahuje". Kliknutím na červené tlačidlo „ZOBRAZ SI OBSAH SADY“ zobrazte detailnú fotografiu jednotlivých produktov predávanej sady, ktorá je momentálne k dispozícii. Farebné zobrazenie tovaru na monitore nemusí presne zodpovedať reálnym farebným odtieňom ako ich bude kupujúci vnímať v skutočnosti. Zobrazenie farebných odtieňov je okrem iného závislé aj na kvalite zobrazovacieho monitora, resp. iného použitého zobrazovacieho zariadenia.

Ceny

Pre našich zákazníkov platia ceny uvedené ako „Naša cena". Pri sadách a produktoch v zľave je uvedená aj „Bežná cena" - je to maloobchodná cena za všetky elementy sady pri samostatnom predaji, prípadne cena produktu pred zľavou. Tieto ceny priebežne aktualizujeme na základe informácií od dodávateľov. Pre zákazníka vždy platí „Naša cena", aktuálna pri záväznom objednávaní, a nemení sa pri zvýšení alebo znížení ceny produktu v budúcnosti. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané ako konečné, vrátane zodpovedajúcej DPH vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky (zvyčajne 20% - presnú sadzbu nájdete vždy na faktúre), nezahŕňa však cenu dodania tovaru. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch akcie alebo do vypredania zásob. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.

Recyklačný poplatok

V zmysle zákonných ustanovení § 34 ods. 1 písm. d) a § 37 ods. 1 písm. a) a ods. 3 Zákona o odpadoch vyplýva povinnosť uvádzať pri predaji elektrozariadenia recyklačný poplatok, ak bol uvedený výrobcom elektrozariadení pri uvedení elektrozariadenia na trh. Recyklačný poplatok je uvedený na jeho obale alebo etikete alebo na daňovom či obdobnom doklade o predaji. V prípade, že elektrozariadenia pochádzajú od výrobcu, ktorý nie je zapísaný v Registri výrobcov, všetky zákonné povinnosti prechádzajú na noezon.sk.

Uplatnenie zľavového kódu

Overiť a uplatniť svoj zľavový kód môžete pred ukončení nákupu v nákupnom košíku. Na konci formulára pre vyplnenie objednávky kliknite na odkaz „Zľavový kód!“. Zdaním kódu a stlačením tlačidla "overiť" si overíte platnosť svojho kupónu. Kupón sa použije po odoslaní objednávky. Takto uplatnená zľava neplatí už pre zľavnené tovary. Zľavové kódy sú nezlúčiteľné s inými akciami a dačekovými akciami. Po uplatnení zľavového kódu počas akcie s darčekom k nákupu, bude darček z nákupu vymazaný.

Dodanie

Tovar odosielame podľa výberu zákazníka buď spoločnosťou Slovak Parcel Service (SPS) alebo spoločnosťou Packeta v rámci krajín uvedených v nákupnom košíku. Keďže je možné objednať len tovar, ktorý máme skladom, balík(y) s Vašou objednávkou expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky. Dostupnosť tovaru uvedená pri každom tovare znamená, či vybraný tovar máme na sklade, alebo je momentálne nedostupný. Dodanie tovaru záleží od zvoleného spôsobu prepravy, ktorý sa vám zobrazí priamo v nákupnom košíku a tiež ho budete mať uvedený v ďalšej emailovej komunikácii s nami. Spolu s tovarom Vám zašleme faktúru, záručné listy, formulár na vrátenie tovaru, či reklamáciu. Ak vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani 7 dní po prijatí SMS a emailu o odoslaní, kontaktujte nás prosím, chyba sa predsa môže stať.
Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie tovaru zákazník písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku.

Tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne v Bardejove. Prípadné poštovné Vám samozrejme odrátame Viac informácii o osobnom odbere!

Poštovné a iné poplatky

K uvedeným cenám tovaru pripočítavame nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania. Kompletné podmienky poštovného si môžete pozrieť tu:

Doručenie Platba (sk) 0.00 - 30.00 € 30.00 - 100.00 € 100.00 - A viac €
Dobierka
Packeta odberné miesto
2.49 € 1.99 € Zadarmo
Zaplať teraz online
Packeta odberné miesto
1.99 € 1.59 € Zadarmo
Zaplať teraz online
SPS Alzaboxy a odberné miesto
1.49 € Zadarmo Zadarmo
Dobierka
SPS Alzaboxy a odberné miesto
1.99 € 1.49 € Zadarmo
Zaplať teraz online
SPS doručenie domov
2.99 € 1.99 € Zadarmo
Dobierka
SPS doručenie domov
3.49 € 2.49 € Zadarmo

Poštovné do zahraničia je kalkulované individuálne podľa veľkosti a hmotnosti zásielky! V rámci SR platia tieto fixné ceny poštovného!
Iné poplatky ani balné neúčtujeme. Výnimkou je manipulačný poplatok vo výške 1,99€ s DPH účtovaný počas trvania akcie na poštovné zdarma pre všetky objednávky neprevýšujúce sumu za tovar 8€.

Platba za tovar (spôsob platby)

Za objednaný tovar môže zákazník zaplatiť troma spôsobmi a to:

  • Dobierkou (pri doručení tovaru)
  • Online prevodom (Kartou MasterCard, VISA, alebo na jeden z naších účtov SLSP, VUB, TB, FIO)
  • Na splátky (Quatro pre Slovenských zákazníkov)
Objednávky do zahraničia zasielame výlučne po úhrade dopredu na jeden z naších účtov!

Zrušenie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás kontaktujte s číslom Vašej objednávky. Ak ste Vašu objednávku zároveň aj zaplatili, peniaze vám vrátime najneskôr do 7 dní na váš účet, z ktorého ste platbu odoslali.

Vyhradzujeme si právo stornovať Vašu objednávku na tovar, alebo časť objednávky, ak Vám ho nebudeme schopní dodať z dôvodu vypredania tovaru, alebo v uvedenej cene. O stornovaní objednávky vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Reklamovanie a vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy

Možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu máte do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíčka. K nepoužitému a nepoškodenému tovaru pribaľte vyplnenú žiadosť odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru do 30 dní podľa inštrukcií. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Vrátiť použitý hygienický tovar nie je možné, nakoľko je ďalej nepredajný! Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

Peniaze budú vrátené čo najskôr po prijatí. V prípade, ak je tovar kompletný vrátane pôvodného obalu, nepoškodený a nenesie známky používania, predlžuje predávajúci vyššie uvedenú lehotu 14 dní na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru na 30 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Vrátenie preplatkov a nesprávnych platieb

V lehote do 10 dní Vám budú vrátené prípadné preplatky z Vaších objednávok a tiež prijaté platby s nesprávným variabilným symbolom, ktoré neboli automaticky spárované!


V prípade, že kupujúci je podnikateľ (nákup na IČO), nákup sa riadí obchodným zákonníkom a riešenie odstúpenia je na uvážení predavanjúceho. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

Alternatívne riešenie sporov

Ak nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom, jeho kvalitou alebo našimi službami, napíšte nám na reklamacie@noezon.sk. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak si myslíte, že sme mohli narušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Subjektom určeným na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s internetovým obchodom NOEZON, s.r.o., Partizánska 2850, 085 01 Bardejov, je Slovenská obchodná inšpekcia www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Vy ako spotrebiteľ máte právo vybrať si, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obrátite.

Ako spotrebiteľ môžete na podanie návrhu na alternatívne riešenie sporu využiť európsku platformu pre riešenie sporov.

Alternatívne riešenie sporov môže uplatniť len koncový spotrebiteľ, fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 Eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na vyššie uvedenú stránku.

Záruka

Na tovary poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov. Záruka začína plynúť dňom prevzatia objednávky. O reklamácií nás prosím vopred informujte emailom, alebo telefonicky 0911 597 411. Viac informácií, ako aj reklamačný formulár nájdete v sekcii reklamácie!

Newsletter a e-maily od nás

Pri vytvorení objednávky si môžete vybrať, či chcete od nás dostávať pravidelné informácie o novinkách a akciách nášho internetového obchodu (priemerne raz týždenne). Možnosť zasielať newsletter si viete zvoliť aj individuálne na stránke zadaním svojej e-mailovej adresy, prípadne kliknutím na odkaz v rámci e-mailu, ktorý sme vám odoslali. Samozrejme, zo zasielania newsletterov sa môžete kedykoľvek odhlásiť. Na Vašu e-mailovú adresu vás budeme informovať aj o vybavovaní Vašej objednávky, dostupnosti a nedostupnosti produktov a taktiež Vám budeme zasielať zľavovú poukážku, v prípadoch, keď Vám v súlade s týmito obchodnými podmienkami vznikol nárok na zľavu. Všetkým zaregistrovaným zákazníkom môžeme nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou nášho internetového obchodu a využívaním zákazníckých výhod. Ak vás e-maily od nás obťažujú, napíšte nám, prosím, e-mail na info@top-nechty.sk.

Záverečné ustanovenia

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi noezon.sk a jej zákazníkom, a sú pre obe strany záväzné. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka v prípade koncového zákazníka a Obchodného zákonníka v prípade nákupu živnostníkom, či iným podnikateľským subjektom.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať správny druh tovaru podľa popisu bez vád a v cene, ktorá bola platná v čase kúpy. Pokiaľ je objednaný tovar na sklade, zaväzujeme sa tiež zabaliť a odoslať objednávku do 24 hodín, počas pracovných hodín, v pracovné dni. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (kuriér).

Zákazník sa zaväzuje pravdivo uviesť v objednávke všetky potrebné údaje nevyhnutné na doručenie objednávky do formulára pri ukončení nákupu. Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi prevádzkovateľom a zákazníkom sa riadia právnymi predpismi SR.

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 21.02.2023

Copyright Noezon.sk © 2009 - 2024